דהידרטור Multi- disc Screw Press

Dehidrator Multi- disk Screw Press

דיהידרטור MDQ מיועד לסחיטת בוצה במתקני טיהור שפכים, הן עירוניים והן תעשייתיים, וגם לשימוש בתהליכי סחיטת רכיבים שונים במפעלים תעשייתיים רבים. 

דיהידרטור MDQ הוא ייצור משותף בין הקונצרן היפני Tsurumi והקבוצה התעשייתית Esmil.  מנגנון הסחיטה (תוף סחיטה) מיוצר על ידי חברת Tsurumi והתכונה הבולטת שלו היא השימוש בפלדות מיוחדות בעלי חוזק גבוה, מה שהופך אותו לעמיד ויעיל במיוחד בעבודה עם בוצות המכילות חול וחלקיקים שוחקים אחרים. 

ניסיון רב השנים בשימוש בדיהידרטורים MDQ מוכיח את עמידותו, יעילותו ואריכות חייו.

להורדה PDF esmil_multi-disc_screw_press

תיאור מבנה ותפקוד של דהידרטור

הלב של הדהידרטור הוא תוף סחיטה הכולל בורג מסתובב במהירות קבועה בתוך גוף גלילי. גליל זה מורכב מסדרה של טבעות סטטיות, אטמים וטבעות נעות המתחלפות זו בזו לסירוגין. צעד הכריכות של הבורג הולך וקטן עם המעבר מאזור ההסמכה לאזור הסחיטה.

בוצה המעורבבת עם פלוקולנט במיכל ערבוב בוצה שמתחת לתוף, נשאבת ממנו לתחילת הגליל. הפלוקים נדחפים על ידי הבורג המסתובב לאזור ההסמכה, וחלק מהמים משתחררים מהבוצה בעזרת כוח הכובד. השלב השני של הסחיטה מתבצע באופן מכאני בין הדיסקים המסתובבים והסטטיים באזור הסחיטה. רמת הסחיטה נשלטת על ידי הדיסקים המתכווננים הנמצאים באזור פריקת החומר. הבוצה הסחוטה ("העוגה") יורדת במגלשה למיכל איסוף. קיים לוח בקרה המבטיח עבודה אוטומטית לחלוטין. ניתן להפעיל ולהפסיק את הדהידרטור בעזרת טיימר.

ניתן להגיע לרמת סחיטה של 18-25% יובש לבוצה מוניציפאלית וגם יותר לבוצה תעשייתית (תלוי בסוג), עם צריכת פלוקולנטים נמוכה יחסית (בין 1.5 ל-4 ק"ג/טון ח.י.). הדהידרטור מתמודד מצוין עם כל סוגי הבוצה, כולל ריכוזים גבוהים של שומנים וחומרים אברסיביים, בוצה תעשייתית וגם עם בוצה בריכוז מוצקים נמוך.

דהידרטור Multi-disk Screw Press מבית Tsurumi-Esmil
מהווה בחירה מעודפת על כל שיטה אחרת של סחיטת בוצה במכוני טיהור שפכים ובתעשייה בגלל מספר סיבות:

יעילות
דהידרטור Multi-disk Screw Press מבית Tsurumi-Esmil מצטיין בתהליך סחיטה יעיל שמאפשר להוריד את הלחות בבוצה לרמות נמוכות ביותר, מה שמקטין משמעותית את עלויות ההובלה.

יכולת עיבוד מגוונת
הדהידרטור מתאים לעיבוד מגוון רחב של סוגי שפכים, הן מוניציפליים והן תעשייתיים, ויכול לעבד כמויות גדולות של בוצה.

עלויות תפעול ותחזוקה נמוכות
הדהידרטור מצריך פחות אנרגיה, פולימרים, חלקי חילוף ומשאבים נוספים בהשוואה לשיטות

אחרות של סחיטת בוצה, מה שמביא לחיסכון ניכר בעלויות התפעול והתחזוקה.

קלות הפעולה
הדהידרטור קל להפעלה ואינו דורש מיומנויות מיוחדות מהצוות, מה שהופך אותו לפתרון נגיש ומשתלם.

עמידות ויכולת טיפול במגוון חומרים
הידרטור MDQ מתאים לטיפול בבוצות שונות, כולל בוצות בעלי תכולת שומן גבוהה או בוצות עדינות והינו עמיד יותר לחומרים כימיים ומזהמים אחרים, מה שהופך אותו לאופטימלי גם לתעשיית המזון, כולל מפעלי עיבוד בשר.

 סחיטת בוצה בטווח רחב של ריכוזים
התוף של הדהידרטור כולל אזור עיבוי גרוויטציוני ואזור סחיטה, ומאפשר עיבוד בוצה עם תכולת חומר יבש בטווח של 0.5% עד 10%. אין צורך בהסמכת בוצה הנכנסת למכשיר.

שקט וידידותי לסביבה  
דהידרטור MDQ פועל בשקט יחסי מה שמקטין את זיהום הרעש ומפחית את ההשפעה השלילית על הסביבה ועל העובדים במתקן הטיהור.

פעולה אוטומטית רציפה
בזכות העיצוב המיוחד של תוף הבורג לניקוי עצמי, אין צורך להפסיק את הפעולה כדי לשחזר את ביצועי הסינון.  שטיפת התוף מתבצעת בכמות  מים נמוכה מאוד ובאופן אוטומטי.

אמינות גבוהה וקלות תפעול
העיצוב האמין והפשוט לתפעול של הדהידרטור מבטיח אורך חיים ארוך ותחזוקה קלה ונגישה.

דרישות פחותות למיקום ההתקנה
דהידרטור אינו דורש שטח גדול בהשוואה למתקנים אחרים. לא דורש מבנה עם רצפה  מאסיבית, יצוקה .  ניתן להתקינם במתקני טיפול בשפכים בסככה, קונטיינרים ובמתקנים ניידים

מחיר נגיש
במחיר תחרותי ונגיש, הדהידרטור MDQ מהווה פתרון אטרקטיבי למכונים ומפעלים, כולל מתקני טיפול עם תקציב מוגבל.

הדהידרטור Multi-disk Screw Press של Tsurumi-Esmil
הוא בחירה אולטימטיבית למתקנים מוניציפליים ותעשייתיים גם מבחינה פונקציונלית וגם כלכלית. המכונה פשוטה מאוד להפעלה, שקטה, בטוחה וקומפקטית, זולה משמעותית מצנטריפוגה או בלטפרס בגודל דומה, צורכת בין שליש לרבע מהאנרגיה שלהן, דורשת כמות מים נמוכה לשטיפה ואורך החיים שלה גבוה. האינסטלציה פשוטה מאוד וניתן בקלות להעבירו ממקום למקום.

השוואה בין דהידרטור MDQ לבין צנטריפוגה

 

תכונה

דהידרטור MDQ

צנטריפוגה

יעילות סחיטה

סינון ודחיסה להסרת מים מהבוצה

הפרדת מוצקים מנוזלים בכוח צנטריפוגלי

צורך בהסמכת בוצה נכנסת

אין צורך

חייבת הסמכה

צריכת אנרגיה

נמוכה

גבוהה

התמודדות עם שמנים ושומנים

מתמודד בקלות

מתקשה להתמודד

תחזוקה

פחות תכופה ופשוטה

תכופה ומורכבת

רעש

שקטה יחסית

רועשת

מיקום והתקנה

התקנה קלה ללא תנאים מיוחדים

התקנה מורכבת עם דרישות למבנה מיוחדות

עלויות תפעול

נמוכות

גבוהות

 

מוצרים נוספים

ציוד לטיפול בבוצה

תחנה ניידת

תחנה ניידת לייבוש בוצה   Esmil MODULE D סדרה חדשה של ESMIL לייבוש בוצה תעשייתית ומוניציפלית, המסופקת במכולות סטנדרטיות בגודל 20 ו-40 רגל. טכנולוגיית הייבוש מתבצעת

קרא עוד »
RELIANT WATER TECHNOLOGY

WELT WELL WIZARD

מערכת איסוף שפכים קיימת בכל עיר או עיירה מודרנית. מערכת איסוף השפכים כוללת צנרת תת קרקעית שמובילה את השפכים מבתי מגורים, מוסדות, אזורי מסחר ותעשיה

קרא עוד »
RELIANT WATER TECHNOLOGY

SEWPER

טיפול בשפכים באמצעות–  SEWPER RX ניצול חיידקים טבעיים לשיפור יעילות הטיפול התוצרים הסופיים של מתקני טיפול בשפכים הם לא רק מים , גבבה ובוצה, כמו

קרא עוד »
מגובים מכניים

מגובי מיני TSURUMI-ESMIL

מגוב מכני מיני תוצרת ESMIL-TSURUMI: הפתרון האולטימטיבי לטיפול בשפכים במתקנים קטנים תיאור המוצר מגוב מכני מיני תוצרת ESMIL-TSURUMI מציע פתרון מתקדם ואפקטיבי לטיפול בשפכים במתקנים

קרא עוד »