מלקודת חול טנגנציונלית

מפריד חול, חצץ וגרוסת טנגנציאלי  (Tangential Grit Chamber)

מפרידי חול וגרוסת מיועדים להוצאת והסרת חלקיקים כבדים (חצץ) בגודל העולה על 0.15 מ"מ ממי שפכים עירוניים ותעשייתיים. הם מתאימים לשימוש במי שפכים עם רמת חומציות (pH) של 6.5 – 8.5.

תיאור של מפריד חצץ של חברת  Esmil

הספירלה של מסוע הבורג מיוצרת מפלדת פחמן עמידה לשחיקה; חלקים אחרים מיוצרים מפלדת אל-חלד AISI 304 או AISI 316 לפי דרישת הלקוח. תאי החצץ יכולים להיות בעלי קיבולת של 50 או 100 מ"ק/שעה. תא החצץ הוא מיכל בצורת קונוס עם מסוע משופע להסרת החצץ שהצטבר.

להורדה PDF ESMIL_tangential_flow_grit_chamber

 

פתחים לכניסה וליציאה של השפכים מותקנים בחלק העליון של המיכל. יחידות שטיפת החצץ עם פתחים לכניסת ויציאת מים לשטיפה מותקנות בתחתית המיכל הקוני. התקן ערבוב מותקן בתוך המיכל ומונע על ידי מנוע עם הילוכים. מנוע אחר מניע את הבורג של מסוע החצץ. מסוע החצץ – שמורכב ממספר קטעים עם ברגים מסתובבים בתוכם – מותקן בזווית של 35° למיכל. המעטפת המעוגלת של מסוע החצץ מוגנת על ידי תוספות פולימריות עמידות לשחיקה. קטעי המעטפת מחוברים באמצעות חיבורי אוגן.

עקרון הפעולה של תא חצץ משיקי

השפכים מוזנים לאזור הכניסה של המיכל הקוני ומסתחררים לאורך קירות המיכל באמצעות סיבוב התקן הערבוב. החצץ מחליק לאורך קירות המיכל הקוני ומגיע ליחידת שטיפת החצץ. מי השפכים המובהרים מופנים לענף היציאה להמשך שלבי הטיפול. החצץ נשטף על ידי מים בלחץ ביחידת שטיפת החצץ. החצץ מעורבל על ידי הערבוב לשיפור תהליך השטיפה. מי השטיפה מנוקזים להמשך שלבי הטיפול בעוד שהחצץ נאסף בתחתית המיכל. מכאן הוא מוסר לאזור הפריקה באמצעות מסוע הברגים. החצץ נפרק למכל אחסון או למסוע.

יתרונות של תא חצץ משיקי של Esmil

  • מבנה מודולרי אידיאלי למתקני טיהור שפכים קטנים
  • אינו דורש הוצאות הון גבוהות
  • יעילות מוגברת באמצעות תנועת נוזלים משיקית
  • המעטפת מיוצרת מפלדת אל-חלד, אמינה ועמידה

אוטומציה של מפריד חצץ טנגנציאלי

האוטומציה פעולת  של מפריד חול וחצץ יכולה להיות מבוססת על מרווחי זמן. כל מנועים של מתקן מצוידים בהגנה חשמלית. מערכות אזעקה למצב פעולה רגיל ועצירות חירום מסופקות.

ניתן להעביר נתוני מצב ציוד למערכת בקרת תהליך אוטומטית גבוהה יותר בהתאם לדרישות הלקוח. ניתן להפוך את הברגים כדי להתמודד עם חסימות וגודש.

מוצרים נוספים

ציוד לטיפול בבוצה

תחנה ניידת

תחנה ניידת לייבוש בוצה   Esmil MODULE D סדרה חדשה של ESMIL לייבוש בוצה תעשייתית ומוניציפלית, המסופקת במכולות סטנדרטיות בגודל 20 ו-40 רגל. טכנולוגיית הייבוש מתבצעת

קרא עוד »
RELIANT WATER TECHNOLOGY

WELT WELL WIZARD

מערכת איסוף שפכים קיימת בכל עיר או עיירה מודרנית. מערכת איסוף השפכים כוללת צנרת תת קרקעית שמובילה את השפכים מבתי מגורים, מוסדות, אזורי מסחר ותעשיה

קרא עוד »
RELIANT WATER TECHNOLOGY

SEWPER

טיפול בשפכים באמצעות–  SEWPER RX ניצול חיידקים טבעיים לשיפור יעילות הטיפול התוצרים הסופיים של מתקני טיפול בשפכים הם לא רק מים , גבבה ובוצה, כמו

קרא עוד »
מגובים מכניים

מגובי מיני TSURUMI-ESMIL

מגוב מכני מיני תוצרת ESMIL-TSURUMI: הפתרון האולטימטיבי לטיפול בשפכים במתקנים קטנים תיאור המוצר מגוב מכני מיני תוצרת ESMIL-TSURUMI מציע פתרון מתקדם ואפקטיבי לטיפול בשפכים במתקנים

קרא עוד »