מגרסה

מגרסות ומטחנות פסולת הן ציוד חיוני במתקני טיפול בשפכים, הן עירוניים והן תעשייתיים. תפקידן העיקרי הוא לגרוס את הפסולת המוצקה המצוייה במי השפכים, וכך להבטיח פעולה רציפה ואמינה של ציוד השאיבה וציוד אחר בשלבים הבאים של הטיפול. מגרסות ESMIL מצטיינות בעמידות גבוהה בפני קורוזיה ובמשך חיים ארוך הודות לחומרים האיכותיים מהם הן עשויות, ובכך תורמות להפחתת עלויות התחזוקה.

תפקיד המגרסות במתקני טיפול בשפכים

המגרסות מיועדות לטיפול בפסולת מוצקה המצויה במי השפכים, המורכבת משאריות מזון, פסולת תעשייתית, נייר, פלסטיק ועוד. גריסת הפסולת לממדים קטנים יותר מאפשרת זרימה חלקה יותר של השפכים דרך מערכות הצנרת והמשאבות, מונעת סתימות ותקלות, ומשפרת את היעילות הכוללת של המתקן. גריסת הפסולת גם מסייעת בשיפור תהליכי הטיפול הביולוגי והכימי בשפכים, שכן היא מגדילה את שטח הפנים של הפסולת הנחשפת לחיידקים ולכימיקלים.

להורדה PDF ESMIL_In Channel Grinder
להורדה PDF ESMIL_Wastes Grinder

 

  1. יתרונות המגרסות של ESMIL

    1. עמידות בפני קורוזיה: חומרים איכותיים מהם עשויות המגרסות מבטיחים עמידות בפני קורוזיה, המבטיחה פעולה תקינה וממושכת של הציוד.
    2. חיים ארוכים: השימוש בחומרים איכותיים ומתקדמים מונע שחיקה מהירה ומבטיח משך חיים ארוך של המגרסות.
    3. הפחתת עלויות תחזוקה: הקלות בהפעלה והתחזוקה של המגרסות מצמצמת את העלויות הכוללות של התחזוקה.

 

סוגי המגרסות של ESMIL

חברת ESMIL מייצרת שני סוגים של מגרסות, כל אחת עם יתרונותיה הייחודיים:

    1. GRIZlI
    2. Waste Grinder2

 

GRIZlI

המגרסה מסוג GRIZlI היא פתרון מתקדם לגריסת פסולת קשה ועקשנית במי השפכים. המגרסה מצויידת בגלגלי גריסה עוצמתיים המסוגלים להתמודד עם פסולת כבדה ומגוונת, כולל שאריות מזון, פלסטיק ונייר. עמידות גבוהה בפני קורוזיה ותכנון המאפשר תחזוקה קלה הופכים את GRIZlI לבחירה מצוינת עבור מתקני טיפול בשפכים הדורשים יכולת גריסה חזקה ויעילה.

Waste Grinder2

מגרסה Waste Grinder2 מיועדת לטיפול בפסולת מוצקה במי שפכים בתנאים פחות קשים מאלה שמיועדים ל-GRIZlI. היא מיועדת לגריסה עדינה יותר של הפסולת, ומותאמת לשימוש במתקנים בהם הפסולת פחות עמידה ודורשת טיפול פחות אינטנסיבי. גם מגרסה זו מצטיינת בעמידות גבוהה בפני קורוזיה ובתחזוקה קלה, אך מתאפיינת ביכולת גריסה ממוקדת ועדינה יותר.

סיכום

המגרסות תוצרת ESMIL מהוות פתרון מתקדם ויעיל לטיפול בפסולת במי שפכים, הן במתקנים עירוניים והן בתעשייתיים

. GRIZlI ו-Waste Grinder2 מציעים פתרונות שונים בהתאם לסוג הפסולת ודרישות הגריסה, כאשר שניהם מבטיחים פעולה אמינה, תחזוקה קלה ועמידות לאורך זמן. בזכות זאת, הם משפרים את יעילות מתקני הטיפול בשפכים ומפחיתים את עלויות התחזוקה, דבר התורם לשמירה על סביבה נקייה ובריאה.

מוצרים נוספים

ציוד לטיפול בבוצה

תחנה ניידת

תחנה ניידת לייבוש בוצה   Esmil MODULE D סדרה חדשה של ESMIL לייבוש בוצה תעשייתית ומוניציפלית, המסופקת במכולות סטנדרטיות בגודל 20 ו-40 רגל. טכנולוגיית הייבוש מתבצעת

קרא עוד »
RELIANT WATER TECHNOLOGY

WELT WELL WIZARD

מערכת איסוף שפכים קיימת בכל עיר או עיירה מודרנית. מערכת איסוף השפכים כוללת צנרת תת קרקעית שמובילה את השפכים מבתי מגורים, מוסדות, אזורי מסחר ותעשיה

קרא עוד »
RELIANT WATER TECHNOLOGY

SEWPER

טיפול בשפכים באמצעות–  SEWPER RX ניצול חיידקים טבעיים לשיפור יעילות הטיפול התוצרים הסופיים של מתקני טיפול בשפכים הם לא רק מים , גבבה ובוצה, כמו

קרא עוד »
מגובים מכניים

מגובי מיני TSURUMI-ESMIL

מגוב מכני מיני תוצרת ESMIL-TSURUMI: הפתרון האולטימטיבי לטיפול בשפכים במתקנים קטנים תיאור המוצר מגוב מכני מיני תוצרת ESMIL-TSURUMI מציע פתרון מתקדם ואפקטיבי לטיפול בשפכים במתקנים

קרא עוד »